Vecka 26

2008-06-25 11:16:46
Måndag
  • Nu går alla undersköterskor på semester typ så nu är det dags för Lene-Therese att börja jobba. Har blivit en hel del dagarna innan nu också pga midsommar och så. Jobbar 7-13 idag bara så det är skönt.
  • En sväng hem till Weckmans för att hälsa dem välkomna hem då jag jobbade sent igår när de kom hem,
  • Käk från Rossies idag..

Tisdag
  • Idag skall lägenheten börja röjas, ser ut som andra världskriget här...
  • Träning 19.00 i Dimbo, hm. Skön träning va det hur som helst!

Onsdag
  • Annelie fyller 20 år och jag har inte hennes mobilnummer i min telefon, är det möjligt eller!?!?!? Grattis!!!
  • Tårtan till Franziska avskedfest skall göras
  • Övergångspapprena skall skickas in
  • Våra bästa år, repris och dagens avsnitt skall hinnas med
  • Tacos och avskedfest för Franziska
  • Blommorna bör vattnas, ska bli kul att se om detta kommer kommas ihåg.. heh
  • Ta en tur på torget kanske?

Torsdag
  • Idag fyller Brodden 20 år! :D Grattis!
  • Franziska åker idag hem, varit i Sverige i ett år nu, i Tidaholm ett halvår. Kommer bli konstigt hemma utan henne där... tomt...
  • Träning 19.00 vilket ska bli jävligt skönt!
  • Jobbar 7-13 även, kort dag igen. Gött

Fredag
  • Jobb 7-13 åter igen. Härlig första vecka!
  • Shopping i Falköping med min älskling, fylla på kylskåpet lite och så. Fixa klart presenten till Stephanie, den blir skitbra!
  • En tur på krogen med Stephanie kanske?

Lördag
  • Kalas 15.00 för kusinen Tindra
  • Kalas 19.00 för Stephanie
  • Fest hos Figge för Stephanie efter det?

Söndag
  • Ekedalen spelar match
  • Söndag är en vilodag
Helt okej vecka faktiskt! Har ju världens finaste pojkvän så har väl inget att klaga på <3

Kommentarer
Fini skrev:

sv: Åh vad kul att höra :) ja dom stora vita är också en av mina favoriter, dom använder jag väldigt ofta :) Hör gärna av dig om du vill köpa ett par! Kram Fini

Publicerades 2008-08-28 klockan 16:26:01
URL: http://finidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0