Tisdag

2008-06-04 07:23:56
Underbara dag, tack Alexandra!

Vaknade förhållandevis sent idag, värmen tar kål på mig.
Upp och åt frukost, som alltid annars müsli. Finns det en bättre frukost? Dock är jag ju läsare av blondinbellas blogg och där hade hon en härlig bild på sådana tunna grova knäckebrön eller vad man skall kalla dem. De är ju så sjukt goda. Men jag glömmer ju att köpa dem jämt!

Satt framför datorn och muppade en hel del innan jag drog iväg fram till stan och inhandlade lite ny bikini. Gött. Den blev ju däremot inte använd för jag orkade aldrig byta. Fick faktiskt färg igår också, helt sjukt. Mer åt det röda hållet men ja ja.. Vi låg i alla fall i hamnen i Brandstorp längst ut vid "piren" typ. Blåste ju en del igår men där vi låg var det ganska täckt med stenar så det var varmt och skönt. Badade gjorde vi också, Alexandra var rätt snabb i medan mina fötter bara fick kramp och ville hellre stå på land. Men jag kom i! Det är även dokumenterat och kommer inom en snar framtid att finnas på Alexandra Horsleys bilddagbok. Roligt!

Väl hemma, trött och till slut aningen frusen var det mysigt att krypa ner i Martins armar en stund innan det bar av fram till ICA för att inhandla lite mjölk och diverse nödvändiga varor. Köpte även den där nya tandkrämen som skall skumma lite sådär extra mycket... den var som vilken tandkräm som helst bara att det blev mindre söl med den förpackningen. Raka vägen hem till Martins päron för att han skulle raka huvudet... ( :[ ) Som tur är växer hans hår som ogräs så han blir väl anständig snart igen. Hamburgare rakt från grillen blev kvällsmat, det var gott. En massa lek med boll och bara så alla vet så är jag bäst och inte Philip!

zzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0