Lite tågresefunderingar

2008-12-21 01:00:15 Jul 2008

19:28
Sitter på tåget och myser mig.
Fick två bra sittplatser, närmast dörren båda två.
Har inte tagit åksjuketabletten än.
Mår faktiskt bra :)
Har ätit ordentligt och hade tänkt fortsätta med det.
Har ju packat ner massa god mat.
Finn crisp, thekakor och tunnbröd.
Smör, smörost och skinka.
Mjölk, vatten och oboy.
Gott gott!
Just nu är vi bara 3 stycken i kupén.
Tror de andra sitter i restaurangen eller något för det är massa väskor och jackor här.
Börjar bli lite kallt i kupén men det är bättre för då är risken mindre att jag mår dåligt.
Väldigt många småbarn i denna vagnen så utanför vår kupé är det fullt ös.
Så länge de är tysta när jag ska sova så bryr jag mig inte.
Luleå! Äntligen fått lite vetigt folk i min närhet, ingen dum DIFare det inte älskling ;P


12:52
Härligt gäng med människor vi fick i vår kupé.
"den snälla, den trevliga, den sura och den udda" får de heta.
Sov inte jättegott, har ju svårt att somna och sova annars och nu vart det ju inte bättre.
Vaknade även riktigt tidigt för att vi hade ungar som sprang och mammor som gapade i korridoren.
Härligt.
Men det skadar inte. Sömn vad är det?
Kom till Boden lite tidigare än väntat och det var väldigt skönt.
Det blev inget stress emellan liksom.
Var liksom av tåget över till nästa.
Behövde inte gå någonstans typ.
Somnade till nu på tåget, lade en brakfis i sömnen! En som jag vaknade av själv.... PINSAMT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0