En "liten" lista

2008-12-18 00:14:17 Livet

1. Var hittade du den här listan? Alexandras megabra blogg
2. Var är dina föräldrar födda? I Norge
3. Vad är det senaste du installerade på datorn? Office?
4. Vilken är din favoritrestaurang? - var som helst med min älskling.

5. När badade du i en pool senast? I somras i mammas trädgård.
6. Har du varit med i någon skolpjäs? Ja, på gymnasiet typ.

7. Hur många barn vill du ha? Jag vet faktiskt inte, inte mer än 20! :P
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Det skulle nog bli avslappnande musik.
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Rösta?

10. Vad har du för TV-kanaler? De onödiga som sällan tittas på.
12. Har du busringt någon gång? Många gånger :)

13. Har du fått felparkeringsböter? Nej.
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? ALDRIG!!!
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Vet inte, Spanien kanske?
16. Har du en egen trädgård? Nej
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Snow drop.
18. Kan du alla orden i nationalsången? Absolut inte. I kära Sverige får man ju nästan aldrig sjunga den för att det tydligen är elakt. Dåligt!
19. Badkar eller duschkabin? Ensam - badkar, tvåsam - duschkabin!
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Twilight.
21. Favoritpizza? Eduardo tror jag den heter. Eller John Blund. Eller den med mozzarella på.... :D
22. Chips eller popcorn? CHIPS!
23. Vilken färg på läppstift använder du? Läppstift är för tanter!
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Öh? Verkligen inte.

25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Jo men visst. Americas next top model.. Eller nej just det.. NEJ
26. Apelsin- eller äppeljuice? Båda.
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Martin, tror jag.
28. Favoritchoklad? Den i julkalender, eller i kinderägget.
29. När röstade du senast? Vet inte riktigt..
30. När åt du en hemodlad tomat sist? I somras.

31. Har du vunnit en prispokal någon gång? JA! "Diamantbollen" Spelarpriset på flicksidan i IFK! FOTBOLL! :D.
32. Är du bra på matlagning? Bäst! ;)
33. Klarar du att tanka själv? När jag måste.
34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?  Ja...
35. Pepsi eller Coca Cola? Beror på sötsuget.
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nope.
37. Vad var det senaste du handlade? Matsäck till imorn.
38. Har du kräkts offentligt? Ett par gånger. (åksjuk som bare den)
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Har ju redan hittat den sanna kärleken så kan väl ta miljonerna nu då. Skulle aldrig ge upp min sanna kärlek <3
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Ja.
41. Har du ringt något betalnummer? Nej.
42. Kan man vara vän med sitt ex? Självklart.
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Det skulle nog vara min lillasyster när hon druckit tändvätska om jag inte minns fel.
44. Hade du mycket hår som liten bebis? Ingen aning.
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Typ "Hej......... nej, jag är inte här men ring upp senare eller lämna ett meddelande" något sånt fast bättre ;P

46. Vad har du i din väska? Har typ 17 olika väskor jag kånkar runt på så vet inte riktigt.
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Kramar Martin.
48. Vad är du tacksam för idag? Att skolan är slut!

Någon som orkar sig på den här lilla listan? Kopiera den vetja :)


Kommentarer
hahaha skrev:

hahahahahahahaha diamantbollen som lilla lene såklart tappade inför hela ifk ! x) roligaste stunden i mitt liv ! xD

Publicerades 2009-01-09 klockan 14:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0