Bilder 3

2008-12-26 18:49:43 Jul 2008
Ännu en uppdatering :)


Martins nya riktigt snygga bälte.
Från en gammal rysk general som varit med i något krig.


Min lilla bestefar :)


Lite utelek i den underbara snön :)


Kevin vill springa efter snöbollar som Lisa kastar på Martin.


En liten snögubbe?


Martin blir jagad av Kevin.


Här är det vitt.
Bara för att påpeka en sak som är lite rolig så var detta en av de ljusaste dagarna vi har haft...
I typ 1 timme... :P


Kevin gillar snö och snöbollar!


SNÖSTORM! :D Glad doggg!


Herren på täppan?


Nu är det så att i Norge så snöar det vad man i Sverige skulle kalla något typ dubbelstorm, varje dag hela vintern.
Så en snöfräs(?) är väl behövligt om man inte vill träna alltså :P


En allvarlig konversation?


Julpyssel :)


Lillejulaften, risgrynsgröt, fenalår och öl <3


Lisas favoritjulklapp som blivit en tradition på julaftonsmorgonen.


En trött Rudolf ( :[ ) som fått världens coolaste julklapp, en 10 års dagbok!


Min sjukt snygga kabaré!


Min sjukt trötta pojkvän! :P
Den får du bjuda på Martin! <3


Julfrukost. GOTT!


Kan det vara finare när man vaknar på julaftonsmorgonen?


En trött voff <3


Såhär går det när syrran snor kameran ;)


I do it old fashion! ;)


Min söta mamma <3


Bra bild Lisa, bra........


Kevin :)


Mamma, pappa, Kevin och Lili på promenad :)


Massa snö, massa ljust! :D


Underbara bild!


Sörreisa.


Heeej mitt vinterland.. :)


Finns det något som är platt här?


INTE MIN PAPPA!

Kommentarer
maud skrev:

ååh äntligen lite bilder...vill ha nya varje dag ju

kramar till alla

Publicerades 2008-12-26 klockan 21:45:52
URL: http://maudsanglar.blogg.se/
Juha skrev:

Blir sååååååå avundsjuk på Martins bältes spänne! ;-)

Annars så är allt ok med er verkar det som.. hälsa alla däruppe!



Kram Pappa

Publicerades 2008-12-28 klockan 18:37:41
HannahSthlm skrev:

Hihi..vad många bilder! Hoppasd vinste kom fram & att julhelgen varit bra:-)!

Publicerades 2008-12-28 klockan 20:16:46
URL: http://www.hannahsthlm.se
Anonym skrev:

Jag skriver värre än en kråka ikväll..Hoppas vinsten kom fram...osv..ska det stå:P!

Publicerades 2008-12-28 klockan 20:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0