3dje advent

2008-12-14 11:58:55 Jul 2008
God frukost imorses. Tack mamma.

Idag är det alltså tredje advent, 4 dagar till avfärd och julklappsleksdags!
Ska bli så roligt. Massa julklappar. Massa härliga människor och massa god mat.
Längtar dock ännu mera til avfärd. Skönt skönt. Väskan är bara på gränsen till överfull och det var bättre än väntat.
Tack för väskan Maud! Den är till stoooor nytta nu inför resan!

Martin är iväg och ska träna fotboll nu. Jag vill med! Saknar fotbollen som fan!
Jag är helt chockad över att vi inte tränar, men jag kommer nog aldrig att förstå varför inte heller så..

Lägenheten är typ fin nu, röjd som bara den. Garderoben är ju nästan tom också.
Stackars Martin som ska diska ikväll, typ 2 tallrikar, 5 glas och några bestick. Livet är hårt ^^

Ska sätta mig och kolla igenom mina nya recept nu. Se om det är något roligt.
Bästa prenumerationen jag någonsin haft. Jag som älskar matlagning och att baka.

Hepp. Dags att plugga också!

HUG

Kommentarer
Mamma skrev:

bare hyggelig....

när kommer du tillbaka..jag väntar...tråkigt utan dig....

nu har jag tittat klart på skidskytte og röyt undan lite här..så nu är det snart klart att ta emot gästerna...ska bli så jävla kul.

plugga på nu!

kram mamma

Publicerades 2008-12-14 klockan 12:54:34
URL: http://mammakoch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0