MKEW

2010-01-29 07:08:11 Livet
Jag kommer många gånger på mig själv med att fundera över hur jag kan ha fått en så sjukt underbar pojkvän, jag är äckligt lyckligt lottad när det gäller honom. Han är så jävla fin att det gör ont i ögonen och se på honom. Hjärtat slår frivolt varje gång han ser på mig och när han håller om mig sådär perfekt som man vill så värmer det i hela kroppen. Du gör mig så lycklig älskling. Saknar dig jämt när du inte är här, även fast det kanske bara är för en liten stund. Du är min bästa vän och även fast jag säger att Zlatan ska bli pappa till mina barn (tvillingflickor ska jag ha) så ska faktiskt du få bli det (Zlatan vet inte det än så säg inget, jag vill inte att han ska bli ledsen).

Jag är ledsen tjejer, men den bästa är tagen, ibland får ni faktiskt nöja er med det näst bästa.


Martin, jag älskar dig! Tusen gånger ;)
05-11-05
<3

/BIMBA

Kommentarer
Maud skrev:

Ingen dålig kärleksförklaring=)...ser fram emot tvillingflickorna...eller pojkarna...alla e lika välkomna!kramar

Publicerades 2010-01-29 klockan 16:03:58
URL: http://maudsanglar.blogg.se/
Jenny! skrev:

Begagnad pojkvän! Mohahaha!

Publicerades 2010-01-29 klockan 16:47:48
URL: http://jennyfredrik.blogg.se/
tove skrev:

jenny du är så jävla rolig :)

Publicerades 2010-01-29 klockan 16:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0