Ny tröja

2008-10-25 14:54:51
Illskön, lång och blå. That's it.! 140kr på Calypso. Det var det jag fick ut av Bondens dag. Martin köpte marknadsgodis. Blir nästan lite avundsjuk. Har ju faktiskt inte ätit godis sen någong gång i februari! 3 veckor utan chips nu också. Riktigt stolt över mig själv. Älskar ju chips, typ, hur mycket som helst! Saltberoende liten skit är jag. Men just nu så saknar jag det inte ett dugg. Till jul så ska jag äta massa godis. Julgodis är ju så gott! Har gjort som Martins kompis Peter nu också, skippar onödig dricka. Så nu är det bubbelvatten om jag vill ha kolsyra. Ska faktiskt försöka leva nyttigt fram till jul. Inte så länge kvar. Noooooooooooooooorge

Martin är söt, han ligger i soffan och är jättetrött. Men det är bra för då blir det lugnt nu när jag ska plugga. Nu sprang han iväg för att hämta täckena för det är kallt som fan! Gör ont i tårna. Nu sprang han iväg igen, hämtade sitt godis. Sötfan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0