Frysen avfrostad

2008-10-29 14:30:31
Gud vad skönt. Då var det gjort också. Det passade sig så bra nu när det är så kallt ute för då hålls ju maten frusen. Perfekt. Kallt som satan här på tredje våning. Både inne som ute dock. Men tar tag i livet någon gång och kontaktar en eller annan gubbe som kan höja värmen åt mig för som jag tidigare sagt så kan jag inte leva i 21grader. Mammas fel! Jag älskar värmen iaf!

Boken är även läst och skriven om och det var lite roligt för fröken Birgitta kunde tolkas som att hon menade att berättelsen om Jesus och när han delade bröd och allt, att det bara var någon lek, eller deras lek. Eller något sånt. Lite lustigt. Så har man ju aldrig tänkt på det förut. Har mejlat allt till Lina så ska vi kika igenom det. Det är nog så gott som klart. Vill dock få hem min älskling så han kanske kan fixa något litet ritprogram åt mig så jag kan göra en kul bild till på måndag när vi ska ha en monter om vår lek. Har en bild i huvudet men hoppas att den kommer att funka också.

Nu, ska jag plugga.... Oväntat. Nu är det plugg om artiklar. BÅRING ;D

Kommentarer
maud skrev:

ojoj skulle avlida i den värmen högst 18 grader räcker ju....:)

Publicerades 2008-10-29 klockan 14:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0