Bedövad och lugn

2008-10-15 09:32:48
Helt lam i halva sidan av käften. Han var urduktig! Kommer ihåg från när jag var liten och skulle laga en tand och bedövningen stack till sådär plågsamt. Idag drog det lite i senorna bara. Låg väl mest och blundade hela tiden då instrumenten är så groteska att man får ont av bara tanken. Men det gick jättebra. Ingenting som gjorde ont. (ja mamma, jag har med mig tanden hem :D ) Har samlat mina tänder i små burkar sedan jag var liten och kom på att tandfeerna inte fanns. Har nog samlat på det mesta. Oj, jag måste nog vara bedövad i halva kroppen för såg nu att jag hade ett fett rivsår, färskt, på hela handen! Haha. Bra Lene. Har nu iaf tryckt i mig en diklo och hoppas att processen nu efter kommer att vara lika smärtfri som hos tandläkaren. Gick ut från mottagningen, blodig och svullen. Snyggt!

Ska nu sätta mig och läsa och sedan lägga mig en stund och vila bort lite huvudvärk.

Vatten!

Kommentarer
Marica Rödebäck - Fristående säljare via Lustjakt! skrev:

Fy fan för att dra ut tänder... hoppas det inte gör ont när bedövningen släpper.



Som jag då, jag är mest aktiv i gratisbio och gratiskodis faktiskt.

Publicerades 2008-10-15 klockan 10:35:24
URL: http://rodeback.blogg.se/
Marica Rödebäck - Fristående säljare via Lustjakt! skrev:

Jag håller tummarna för att du skall slippa smärtan sen!



Jag avskyr smärta!

Vad händer idag?

Publicerades 2008-10-15 klockan 12:53:08
URL: http://rodeback.blogg.se/
Marica Rödebäck - Fristående säljare via Lustjakt! skrev:

Vad du är gullig. Glad jag blev för det där nu =)

Kommer tänka på det hela dagen, kanske bara bra för då går jobbet lättare att genomföra. Hehe.



Aha, vad blir det för mat till pojken då?



Nu måste jag rusa. PUss på dig.

Publicerades 2008-10-15 klockan 13:13:40
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0