Alvedon hjärta Ibumetin

2008-10-17 23:52:02
Hur skönt kan det vara eller? Jo, så skönt som det är i min käft nu. Bortsett från att det känns som att det sitter en klump i käken och som att stygnen ska gå upp när jag garvar så är det faktiskt rätt skönt! Ska sova så jävla gött inatt! Äntligen! Behöver verkligen en ordentlig natts sömn! Somnade ovanligt tidigt igår, berodde säkerligen på att jag inte sov natten innan heller. Vaknade dock 23.10 och sov sen inget typ. Det är utmattande! Somnade vid 9.30 sen kanske och sov till 12.30 typ. De e nice!

Utvilad och lycklig för att det inte gör ont just nu så ska jag blogga ett tag. Kika runt lite på andra bloggar och läsa lite om gårdagens bravader hos alla stora bloggfröknar. Blir säkerligen en och annan tävling sen också! Tihi. Det är ju skoj. Maud blev glad över Gudrun Sjöden linne :D Tihi. Tack Marica!!!

Nu kommer Martin hem :) Världens bästa Martin om lagade världens bästaste mos igår! Idag fick jag mannagrynsgröt av mamma med saftsås till. Jag är en lycklig flicka!

Kommentarer
Mamma skrev:

ja så blev det som mamma sa...alvedon och ibu så blir allt bra..haha...hoppas du kan sova nu..så du slipper ligga vaken och ha ont..

nu ser jag fram emot i morgon - kinnarps och shopping..

ha en skön natt nu gumman! älskar dig!

kram mamma

Publicerades 2008-10-18 klockan 00:36:18
URL: http://mammakoch.blogg.se/
Marica Rödebäck - Fristående säljare via Lustjakt! skrev:

Vad bra att det börjar släppa och kul att hon blev glad, din svärmor ;)



Ja, detskulle vart det då .. kolla in alla fulla fjortisar..



haha, hade ni inte berättat hade jag jag fortfarande inte fattat reklamen så liiite blond är jag nog ändå.

Publicerades 2008-10-18 klockan 08:16:39
URL: http://rodeback.blogg.se/
Marica Rödebäck - Fristående säljare via Lustjakt! skrev:

Ser att din mamma skrivit Kinnarps.. Det känns som det ligger här i närheten men det kan det väl inte göra, vart ligger det?

Publicerades 2008-10-18 klockan 08:17:40
URL: http://rodeback.blogg.se/
Anonym skrev:

:) Ja, jag blev skitglad...det blir hur snyggt som helst nästa sommar i Grekland med de läckra linnet...åååhhh Gudrun Sjöden....me like...Tack snälla Lene..kramar i massor

Publicerades 2008-10-18 klockan 10:31:18
Elsa skrev:

hejhej.

jag har utlottning av designer i min blogg.

intresserad?

fin blogg!

Publicerades 2008-10-18 klockan 11:33:59
URL: http://livetenligtelsa.blogg.se/
Diana skrev:

Tack för gulligt inägg! =) Jag har skrivit ett inlägg om unga mammor på min blogg, skulle vara roligt att höra din åsikt! Kommentera gärna!! :)KRAM// Diana

Publicerades 2008-10-18 klockan 14:43:24
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0