Gym

2011-01-20 10:07:31 Livet
Kan nästan inte beskriva hur livrädd jag var innan jag satte min fot där första gången.
Men det var inte alls som jag tänkt mig, det var rätt chill, skön musik och så jäkla gött för kroppen.
Var där i måndags och tisdags och vill bara tillbaka. Nästa pass där får bli på fredag kväll, då är jag hemma ca 20.00 efter jobbet och varför inte ta sig en tur där då? Var ute och gick igår men det var verkligen fett tråkigt. Dock är vardagsmotionen en del av tävlingen så det är bara att traska. Idag är det total vila, tränar hela helgen istället :)
Fan detta skall bli bra alltså! Tack alla ni som inspirerar!

Kommentarer
syran lili <333 skrev:

Publicerades 2011-01-20 klockan 19:35:44
lili<3 skrev:

du jag och lisa är snygga

Publicerades 2011-01-20 klockan 19:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0