Du anar inte hur mycket jag saknar dig...

2010-09-02 08:59:37 Livet
Har varvat mardrömmar med underbara drömmar.
Åkte mycket bil, med Smulan, Stina och Cevin.
Stannade på ett konstigt ställe så djuren skulle få leka,
det kom en otäck snubbe så jag ropade till mig djuren.
Så mitt i allt det obehagliga kommer Smulan springande som hon brukade göra
och hoppade in i mina armar,
Stina såg hur Smulan gjorde och gjorde likadant,
inte helt samma sak med den klumpen. :P
Cevin ville också bäras men han fick gå.
Smulan låg och myste i mina armar.
Drömmarna var väldigt röriga i natt.
Vaknade när jag i drömmen röjde ur sängen för att lägga mig och sova.


Smulan, kom hem.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0