Norsktalande beställningsoperatör, Lene-Therese, DAG 1!!! :D

2010-11-15 09:33:51
Shit, gissa vem som har snurrat ca 100 varv i sängen i natt!?
Är galet spänd och nervös men även sjukt sjukt glad!
Det jobbar massa softa människor där borta och jag tror att det kommer att bli en toppenbra arbetsplats.
Idag är första dagen, vi börjar 13.00 med utbildning vilket innebar att jag skulle sova ut lite på morgonen.
Jag kämpade mig fram till 7.50 typ men insåg att det var svårare att försöka sova än att bara gå upp.
Hade tänkt ta bussen kl 11 men smart som jag är kollade jag in på västtrafik.se och upptäckte där att man kan se resvägen på karta där de prickat ut alla stopp. Så istället tar jag alltså bussen kl 12 och är ca 50m från jobbet ca kl 12.42 :) Gilla! Det är inte fel att ha ett busstopp så nära jobbet. Det gläder mig. Det lugnade även lite att inte behöva traska till stationen en sen kväll.
Ska bli spännande att se hur dag 1 går. Utbildning iaf hela denna veckan.
LLOVEM

Kommentarer
Stoffe skrev:

Sv: Jo visst har den potential, men vidrig låter ju bra ;) Hehe, ska försöka se den snart då. Hur går det på nya jobbet?

Publicerades 2010-11-15 klockan 14:27:16
URL: http://hopeandexplosions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0