Sparoman ?

2010-05-29 20:41:29 Livet
Så länge jag kan minnas har jag varit otroligt rädd om mina saker och värdesatt allt.
Dock har detta utvecklat något av en sjukdom..
Jag sparar allt, och då menar jag allt!
Ni skulle bara veta vad som har kommit fram i mina flyttlådor som bara har luggit i källaren.
Det enda positiva är väl att pynt och ljus har vi gott om till nya lägenheten iaf, några fortfarande inslagna i plast...
hehe.

En av de mest ovärda sakerna som sparats är väl ändå en gammal biobiljett...
Jag undrar bara, vilka var vi som såg denna på bio?
Malin, du brukar veta det mesta, svara!



Gamla tidningar förekommer mer än ofta också..
Här är en Veckorevyn från 03, det är inte den äldsta jag har hittat dock.




Kommentarer
malin skrev:

har ett svagt minne av att det var du, jag, maja och sara i skövde?

Publicerades 2010-05-30 klockan 17:58:08
URL: http://mollymums.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0