Sunshine

2010-03-10 16:37:38 Livet
Allt är så himla bra nu, det känns nästan skamligt att vara såhär glad hela tiden.
Men allt verkar rulla åt rätt håll, vågen har iof stannat men jag mår ju tipptopp.
Fotbollen är i bra gång, Svonko är en fantastiskt bra tränare, laget är underbart, många nya goa spelare som får stå ut med min senilitet, jag är pigg och glad och massagen är något av det bästa som finns.
Fejjan har blossat upp som bara den och jag blir lipig så fort jag hamnar framför spegeln, men nyårslöften var ju att inte lipa i onödan så det är bara att bita ihop och tänka positivt. Har ju bästa ID sminket som jag fick av Martin (den där bästaste killen i hela världen).

Dock gör det mig ont i hjärtat då många av mina närmaste vänner har det tufft just nu, jag finns här för er.
<3

Kommentarer
Jossan skrev:

Aldrig skamligt att vara glad, njut bara så mycket det går! Det är du värd!

Tack för inlägget på min blogg, det värmde! KRAMAR

Publicerades 2010-03-10 klockan 20:03:55
URL: http://jossefinfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0