Sinnessjukt glad :)

2010-06-18 05:06:43 Livet
Tack världens bästa mamma och pappa för att ni hjälpte oss så här mycket! Ni är helt galna :) Det finns ingen, INGEN, som har så bra föräldrar som jag har! Även lillasyster som började tidigare med mig :) <3 Men Lisa, när du flyttar så tänker jag inte cykla med dig (för hon ska troligen flytta till Skara då... :P). Och Lili med självklart, nog för att hon var mest bara söt hela tiden, samt räddade mig från ett par otäcka sår i stupet, men lite hade hon allt att göra ;)

Idag skall det plockas och ordnas för hela slanten i både gamla och nya lägenheten är det tänkt, chansen är stor att jag fastnar här (som är i nya lägenheten för pappa lyckades trolla fram en släpkärra i gatan på någa minuter, bäst!).

Har sovit sjukt gott men trots det har jag fortfarande ont i hela kroppen, och idag känns arslet aningen ömt.. Brukar nämligen in cykla så mycket och det blev nog typ en mil igår :P haha.



Jag älskar er så himla mycket, ni är världens bästa familj! <3

Kommentarer
mamma skrev:

tack själv underbara du! är så glad ni har fått en större och trevligare lägenhet. nu kan ni bjuda oss alla på en god bit mat ;) nu får alla plats!!

älskar er båda, underbara ungdomar!

kram mamma

Publicerades 2010-06-20 klockan 14:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0