3 nätter kvar

2010-07-12 18:55:41 Livet
Sen har jag "semester" tillsammans med min bejb.
Då blir det två veckor med massa sol och bad och annat skoj.
Just nu är jag ganska trött i både kropp och själ. Dygnet vet jag inte hur många timmar det har och dag och natt är nu för tiden samma sak. Men jag ska inte klaga, jag har haft det bra på jobbet och bra arbetskamrater. Sovit gott på dagarna trots att det tagit emot att sova nu i värmen. Får ju dessutom lön. Underbart! Hela lönen (inte så värst stor men..) kanske går raka vägen in i en ny bil, drömmer ;)

Kommentarer
Tommy skrev:

Sv: Jag gillar den skarpt! Rekomenderar den faktiskt :)

Publicerades 2010-07-13 klockan 15:06:51
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0