Award

2010-02-01 15:11:21 Livet
Jag har fått en award av Evelina!

Med denna award följer lite måsten:
Jag ska skriva sju saker om mig själv i bloggen, länka till den person jag fått den av samt att länka till sju andra som ska få awarden!

1. 05-11-05 kommer alltid att vara världens bästa datum
2. Jag och Martin har bott i en etta i snart 3 år
3. Jag är diplomerad massör
4. Den 10/1 slutade jag äta godis i år
5. Jag är född ca 200 mil härifrån
6. Det är lätt att i detta hem plöja igenom säsong efter säsong av en bra serie när vi väl har fastnat
7. Jag vill spela fotboll nästan jämt



Jag vill skicka detta award vidare till...

Maud, Malin, Magda, Lisa, Anna, Jenny och Josefin



Lycka till tjejer!

Kommentarer
Maud skrev:

oj...ska fundera lite på dessa 7 saker...återkommer!kram

Publicerades 2010-02-01 klockan 16:41:21
moll skrev:

Vad händer om man inte har sju bloggande icke kända människor att länka till? Det är typ bara din blogg som jag läser som inte är Alex Schulmans eller Knivlisas eller Egoinas... Känns inte helt hundra att länka till Schulman? ;)

Publicerades 2010-02-01 klockan 18:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0