Nintendo WII black edition

2010-04-20 12:30:26 Livet
Sitter ju som på nålar och väntar på att vårat vackra svarta Wii skall ramla in i brevlådan!
Sprang ivrigt ner till brevlådan och tänkte att pappersavin kommit före smsavin, men nej, ingenting här inte.
Sitter och följer paketets väg på posten.se och innan jag sprang ner skulle avin vara skickad.
Så den kommer ju säkert imorn.
Men varför kommer inte smset? Det står ju liksom att den är på ICA nu.
Hm. Kan man åka dit och hämta ut paket utan avi?
Vill vill vill!

Har precis tryckt in fotskyddet i den nya fina fotbollsdojjan, oranga skor blir det i år.
Nu ska det bara töjas.

Huvudet värker, men inte lika illa som imorse.
Tror jag måste skärpa mig när det gäller mitt vätskeintag, har blivit dålig på att dricka.
Jag och vatten hör ju ihop liksom.
Får börja ställa larm på mobilen med så jag kommer ihåg.
Ska dessutom skaffa linfröolja snart igen för då fungerade magen äckligt bra.


Ska sätta på ljudet på mobilen så jag inte missar smset. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0