Precis som det inte ska vara

2009-09-06 20:17:01
Ikväll är det en övervägande känsla av ledsamhet som hänger på mig.
Jag har inget att deppa för, Jonas gav mig godkänt, det ska väl räcka för mitt ego?
Men jag är ledsen för laget, för den dåliga lagsammanhållningen, för bristen på respekt för auktoritet och ömsesidig respekt för varandra, för det dåliga stämningen, för att vi tror att det är ett flicklag, för att vi inte kan prata med varandra utan att tro att den andre ska lipa, för allt som inte är bra idag helt enkelt.
Vart är Ekedalen som jag kom till för ett år sedan?
Jag saknar er.

Nu är jag vrålhungrig.
ICA först för Martin vill ha yoghurt.

Inga pussar från mig idag.
Hej.

Kommentarer
lisa skrev:

http://www.youtube.com/watch?v=w76sBzPYJ5c

Publicerades 2009-09-06 klockan 21:23:21
Elin skrev:

Oh..... TRÅKIGT! Jag försöker desperat komma in på vastgotafotboll (som uppenbarligen ligger nere eller bara vill jävlas med mig) för att se hur det gick men jag gissar att det inte var någon lysande match...... Så tråkigt!

Publicerades 2009-09-06 klockan 21:52:55
Sofia skrev:

Låter tråkigt, jag kommer från ett sådant lag så jag vet hur det känns, men jag är glad över att det är lite bättre nu i mitt nya lag. Vi vann mot Stenstorp/Vreten med 5-0 igår:) Hoppas ni vinner era sista matcher nu!

Publicerades 2009-09-07 klockan 08:55:40
URL: http://fiddelifia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0