Plugga på sin födelsedag, får man det?

2009-09-10 12:19:20 Livet
Alltså, jag vet inte om det här är okej.
Men boken kom en dag senare än förväntat och samtidigt drog jag på mig någon sjuka.
(Ja, jag är säkert ett svin som alla andra bara för att jag är sjuk)
Så plugget har fått vänta till sista dagen som råkade vara min dag.
Men men.
Bara hälften kvar av plugget typ.
Det ska nog gå undan.
Nu ska jag lägga mig på spikmattan och slappa bort en kvart eller något.
Sen blir det lite ovärt zapp för att strax därefter återgå till plugget.

BIRTHDAYKISSES! ;)

Kommentarer
Elin Lundgren skrev:

haha , va verkligen helt bombsäker på att du fyllde 15e :P grattis gumman ! sola snart igen ? :)

Publicerades 2009-09-10 klockan 18:27:15
Bagdadfalk (a) ;) skrev:

GRATTIS LENE! :D <3

tack för att du pratade med mamma oxå, tror de funkade lite iaf. Mamma sa faktiskt KANSKE nu :) Men pappa ville inte.. ska bara få honom att vilja oxå! haha (:

Publicerades 2009-09-10 klockan 19:42:55
URL: http://alltommagdah.blogg.se/
maud skrev:

ja du dom flesta pluggar nog på sin födelsedag...om man nu inte fyller på helgen. jag ska fira min dag med att jobba trots att det är lördag ;( . kramar

Publicerades 2009-09-11 klockan 13:14:15
URL: http://maudsanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0