Ledsen och sjuk

2009-09-08 06:59:02 Livet
Verkligen en bra start på dagen.
Väckarklockan ekar som en jag vet inte vad i huvudet och smsen gav precis det man förväntat men inte ville höra. Smsen var inte dumma men bekräftade vad jag trodde..
Men det är bra, jag är sämst, tack, då vet vi.
Du med, bara så du vet.

Sitter för tillfället och tuggar på en plastbit som nyligen suttit i ett av mina senaste inköp.
Det hjälper varken mot halsontet eller humöret.
Ikväll blir det ingen fotboll.
Inte på torsdag heller för då fyller jag år och för en gångs skull ska jag vara hemma och fira mig.
Har nog typ inte vart hemma på min födelsedag en enda gång på typ 10 år.
Alltid har det varit match eller träning.

Nu tänker jag återgå till att vara ledsen en stund för att sedan bli arg för att sedan inte bry mig mer.
En snabb och smärtfri process tänkte jag mig.

Eller arg, mer sur eller besviken.

pIss

Kommentarer
maud skrev:

vad är detta nu då!!! vem skickar dumma sms....inte mycket att bry sig om såna typer, lägg ingen energi på det Lene! kramar

Publicerades 2009-09-08 klockan 09:31:01
mamma skrev:

vi orkar inte bry oss. det är ett steg framöver ;)

9-1 ;)

Publicerades 2009-09-08 klockan 21:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0