Kalsongoman?

2009-09-26 14:46:28 Livet
Omg!
Har varit i Skövde och shoppat idag, världens rea inne på ena affären vilket resulterade i att jag tvingade på Martin ett par rosarandiga Resteröds kalsonger.
När jag kom hem frågade jag mig själv om det var ett bra val...
I kalsonglådan finns det 38 par kalsonger.
I skåpet finns det 10 par arbetskalsonger.
På sig har han ett par och med sig ett par då han spelar match nu.
I tvättkorgen finns det minst 7 par då vi tvättade senast i söndags och han både har jobbat och tränat...

Summa - ca 57 par kalsonger på en liten kille!



... och han har mage att klaga på mitt underklädesberoende ...

Kommentarer
mamma skrev:

blir inte i chock jag, ni är galna båda två!!!

Publicerades 2009-09-26 klockan 15:08:20
Ulrika skrev:

Nu har jag dragit igång en tävling i samarbete med eva e eriksson, vill du ha chans att vinna är det bara att titta in.

Publicerades 2009-09-26 klockan 21:51:52
URL: http://nakirlu.blogg.se/
Philip skrev:

kan bero på att han har kalsonger som är över 5år? :D

Publicerades 2009-09-27 klockan 13:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0