UPP och NER

2009-10-16 09:26:16 Livet
Det mesta är faktiskt rätt mycket upp just nu och det är jag glad för.

  • Det faller snöblandat regn utanför mitt fönster = snart vinter = lycklig L-T
  • Mammas pojkar är sjukt kul att kolla på pga av alla nötter som är med
  • Jag hatar idioten som har en dånande dusch, väckte mig vid 04.45 inatt i ren och skär panik
  • Jag var pigg 04.45 inatt
  • Det tog mig ca 1.5h att somna om igen
  • Jag längtar efter julen
  • Idag ska jag shoppa med min älskling och då är prio 1 den rosa mascaran
  • Imorgon ska vi se på UPP på bio med Erik och Michaela
  • På söndag ska vi kanske till Jönköpingsbadet som har lockat ett bra tag
  • I slutet av månaden ska vi till Ullared och påbörja inköp av julklappar
  • Mina hall är det ordning i
  • Vi har 24grader i lägenheten, tack mamma och pappa!
  • Jag har världens finaste pojkvän
  • NU FALLER DET SNÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0