Ofattbart

2009-10-28 13:36:21 Livet
Fy fan säger jag bara.
Måttligt irriterad kan man bli på något sånt här.
Det är så att i september fick jag ingen lön, vilket jag borde ha fått då jag jobbade halva augusti.
Chefen ojjade sig lite och sa sedan att jag fick gå dit och skriva en ny månadsrapport så skulle jag få lönen månaden efter istället. Kul...
Men fick jag någon lön nu eller?
Ja, för september, men inte den som saknas från augusti... :(

Stackars svärmor sitter och ringer och ringer och reder ut vad som har hänt nu.
Tror hon ska få en stor kram ikväll.

Nu håller vi tummarna för att min lön kommer till mig.

Kommentarer
mamma skrev:

fy fan!!

Publicerades 2009-10-28 klockan 19:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0