grrrr

2009-10-06 11:13:33 Livet
En sak som jag fortfarande inte tycker om är när folk svarar på kommentarer, i sin egen blogg liksom.
Ställer jag en fråga vill jag ha svaret till mig och inte i dens blogg, hur ofta kommer jag ihåg alla 30 kommentarer jag skickar i olika inlägg hos olika bloggar varje dag? Doh.

Förlåt Malin, det var inte ett påhåpp, eller jo, det var det lite :P
Men inte mest du faktiskt, finns många sådana!


Tänk er liksom såhär, du skickar sms till din kompis och väntar svar, kompisen svarar till sitt eget nummer och nu måste du leta fram dennes telefon för att få se svaret. Typ öhm.

Kommentarer
molly skrev:

Haha, helt riktigt. (Känner mig inte alls påhoppad när du nämner mig vid namn för övrigt... ;D) Jag vet ju att det är så. Är bara lat. Men eftersom jag läser din blogg ska det bli ändring.



Fast då får jag skicka svaren två gånger. Tycker ändå att man ska kunna följa hela konversationen i min blogg också. <3

Publicerades 2009-10-06 klockan 12:38:57
URL: http://mollymums.wordpress.com
Jennie skrev:

hejsan :)

gu så söt blogg :)

hur r det med dej?

kram

Publicerades 2009-10-06 klockan 12:39:44
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0