zzz

2009-11-12 06:36:45 Livet
Varje dag är som minst två dagar, det jag gör på morgonen känns fruktansvärt avlägset på kvällen.
Jag längtar efter att krypa ner i myskläderna och somna en stund i soffan, vakna och inte må illa på morgonen och känna mig utsövd, inte drömma om sternum eller mastoideus, vara glad och ha ork att existera.
Just nu lever jag i en sorts grumlig bubbla och den är inte trevlig, jag är utmattad och har ont överallt pga överexponering av det mesta. Den är även nästan helt datafri och det suger, datorn är inte jobbig, den är avslappnande. För mig.
Halva utbildningen är klar, åksjukearmbanden är på och jag är kräkfärdig trots det pga tom mage, fick inte i mig någon vidare kvällsmat igår. Det är svårt med mat när man går upp innan solen och kommer hem efter den. Eller ja, solen är väl inte problemet. Men går upp före sex och är aktiv och lägger mig inte förrän elva. Så jävla myckert nytt. Igår var det för mycket.

Kommentarer
mamma skrev:

nå er du snart klar. lykke til i morgen fredag!

klem mamma

Publicerades 2009-11-12 klockan 21:03:29
mamma skrev:

nå er du snart klar. lykke til i morgen fredag!

klem mamma

Publicerades 2009-11-12 klockan 21:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0