Dag 1 & 2

2009-11-11 06:39:59 Livet
Japp, det har varit både fysisk och psykiskt utmattande.
Jag önskar att jag inte var åksjuk.
Att jag kunde massa av detta sen innan.
Att jag gör exemplarisk kungligt bra ifrån mig på både proven.
Att jag kommer att bli en sjukt duktig massör.
Att illamåendet aldrig kom tillbaka.

Började som sagt natten söndag till måndag med att kräkas och vara riktigt dålig..
Fortsatte morgonen på samma sätt vilket resulterade i att jag mådde pyton, att sedan åka buss och tåg på detta var ingen höjdare.. Fick inte i mig någon lunch eller några mellanmål och var helt slut i hjärnan trots att det var otroligt intressant. Tog mig en tur ut till Liseberg, ofrivilligt, fattade bara inte att Brunnsparken var avhoppet för Centralen på spårvagnen... Damn. Så det var bara att åka tillbaka igen. Tänkte mest att jag aldrig skulle komma hem igen för just då kändes det jävligt. Kom hem, vit och grön i ansiktet och käkade en halv side sallad samt lite morötter från donken och avslutade dagen med några grillchips och gräddfil i försök av att binda lite vätska iaf. Somnade som en stock
Har nog aldrig sovit så tungt och nu var det dags för dag 2. Upp och duscha, stressa, skjuts av Martin till station i stan för att ta bussen vid 7, var alltså en halvtimma tidig men orkade inte släpa svintunga väskan hela vägen. Köpte åksjukearmband när jag kom fram till Gbg och de gjorde underverk när jag väl satte på mig dem, jag fick i mig en hel risifrutti (-sylt för det smakade bläää) och aldrig har min mage varit så lycklig. Jag hade massa energi hela dagen och åt som jag skulle och mådde allmänt bra.

LOVE

Kommentarer
My Perfors skrev:

En dag i full fart. :D Tur att magen mår bra i alla fall.



Mycket med kärlek. :)

Publicerades 2009-11-11 klockan 07:21:11
URL: http://mytwofourseven.blogg.se/
Jeanette skrev:

Ha en bra dag :)

Publicerades 2009-11-11 klockan 07:44:34
URL: http://notimetocry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0