Ungdomar äter faktiskt fisk

2009-03-25 12:41:56 Livet
Jag var framme en sväng på biblioteket idag för att skaffa mig ett par böcker och tog sedan en tur på torget och Lindex. Turen avslutades med ett stopp vid fiskbilen och gubben som jobbade där blev liksom extra glad när jag stod där och köpte både makrill, lax och strömming. "det är så roligt när ungdomar köper fisk" När han sedan fick höra att jag var norsk var han inte så chockad längre, då hade jag ju liksom en ursäkt. Haha. Laxen var heeeelt otroligt god. Typ marinerad (eller vad man ska säga) med citronpeppar och än så länge inte en benbit i! :) I eftermiddag när Martin kommer hem ska han få stekt strömming och mos, då blir han glad. Allt för min prins.

Jag blir glad av solen, sur på snön och bara längtar tills de rosa fotbollsskorna kan invigas.

Nu tillbaka till pluggandet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0