Mitt första ligg

2009-03-27 14:25:05 Livet
Idag var första gången jag lag med en indier, nja, iaf med Shaktimattan.
Shaktimattan är en indisk spikmatta.
Så "mitt första ligg" med denna matta skulle enligt instruktioner pågå i 10 minuter och så gjorde jag.
Det står ju att om man är känslig kunde man ha ett tunt tyg emellan och det provade jag men då kändes knappt "spikarna".
Så jag lade mig med bar hud och det gjorde ONT!
Men det gjorde inte ont speciellt länge och sedan blev det riktigt varmt och skönt på ryggen.
Dock är jag lite dålig på att ligga på rygg och allt snurrar men det vart inte lika farligt idag.
Just nu, 5 minuter efteråt så är jag lugn och avslappnad fast ändå pigg.
Det kommer upprepas!

Kommentarer
maud skrev:

det gjorde ont som tusen nålar,brände som eld...

Publicerades 2009-03-27 klockan 17:45:52
URL: http://maudsanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0