Inte mer snö, snälla

2009-03-27 12:46:42 Livet
Imorgon spelar vi ju match mot stenstorp/vreten, min klasskamrat är med och spelar och det ska bli väldigt kul att se henne i mål. Ska ju även få spela tillsammans med Elin i bak vilket ska bli riktigt nostalgiskt. Jiiiiippi!

Sitter och gör klart min portfolio nu, en hel del att finslipa då den är gjord för läääänge sedan. Det är liksom ett år sedan den gjordes så vissa grejer jag har skrivit kan jag ju inte låta bli att bara skratta åt. Jag som inte trodde att jag utvecklades något... Men ack så fel hade jag.

Ska köpa spikmatta idag!!! :D
Älsklingen har lite spänningar i kroppen och jag börjar få tillbaka min härliga stressmage så det blir 20 minuter om dagen. Kanske kan jag till och med sova på nätterna sen? Det vore ju väääldigt skönt.
Sov faktiskt rätt bra inatt och väldigt länge på morgonen. Läste VB vid 6.30 men lyckades somna om. Till 9 och sen igen till 10,45. Så härligt så! Dock är det tid då jag borde ha pluggat men jag får sitta mer i helgen.

Nu ska jag hämta Maud och köpa spikmatta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0