Första träningsmatchen :)

2009-03-08 18:08:45
Imorses spelade vi första träningsmatchen för i år,
kallt, unket, blåsigt, snöblandat regn och allmänt trist.
Vädermässigt sög matchen alltså.
Men matchen i sig var gôrkul att spela!
Är glad att jag fick chansen att spela på positionen som jag vill spela på.
Jag hoppas att det håller sig så och jag tänker bannemej ge gärnet för att få behålla den.
Matchen slutade 1-1 då IFK Hjo kvitterade med 4 minuter kvar av matchtiden...
Det sög!
Dock slog de en riktigt bra frispark som slickade ribban och inte mammas händer.
Tråkigt men sant. Inget att göra något åt.
Förutom att mamma får ta ledigt från jobbet en vecka för att ligga i sträckbänken,
till nästa match är hon 195 lång och inte bollar kan what so ever glida in över henne!
Bra kämpat tjejer!
Nu är det bara kondis till resterande 30 minuterna som saknas.
Vi kommer stenhårt i år!
Love <3

Kommentarer
maud skrev:

haha stackars tove...hon jobbar nog hellre än ligger i sträckbänken ;)kram

Publicerades 2009-03-08 klockan 20:29:11
mamma skrev:

sträckbänk..nej tack..bättre att dom skjuter lägre...hihi..

kram

Publicerades 2009-03-09 klockan 22:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0