WallE

2009-01-06 02:11:34 Livet
Finns det någt värre ord/namn? NEJ!
Iaf inte när man suttit och hört på det i flera timmar....
Ska bli rik så jag slipper dela kupé med småbarn igen!

På hemvägen vart det först i sittvagnen (Narvik-Boden)
- ett gäng högljudda fjortisar som bestämt skulle sjunga/gapa och fnissa
- ett gäng nya zeeländare som pratade minst lika mycket men på en normal nivå med ett väldigt läckert språk
- en tvåbarns familj som var hur sköna som helst
+ !!! en familj tyskar eller något.... 2 vuxna + 4 barn!
De älskade pokemon, cigaretter, tjata, gapa och pilla näsan.
De hatade att duscha, byta kläder och respektera andra.

Sedan i kupén vi fick (Boden-Skövde)
- ett par... en mysko dude och en juridikstuderande wierd brud
- en två-barnsfamilj, aningen bohem, tjatig och egocentrisk
+ jag och martin!
I en 6a! Hallå?
Och vad gör Lene i en sitation när hon blir grinig, jävlas... Iaf då.
Käkade karamellpudding väldigt öppet mitt i ansiktet på ungarna.
Köpte chips och smaskade högljutt på efter att påsarna luggit mitt framför ögonen på ungarna ett bra tag.
Dock vart det inte ungarnas fel eller så... För föräldrarna var väldigt speciella..

Kommentarer
Lexie skrev:

åh vad jobbigt... :/

Publicerades 2009-01-06 klockan 02:40:45
URL: http://musicofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0