Z for love <3

2009-02-10 20:51:38 Livet
thanks honey <3


Har varit på löpträning nu, lika tråkigt som alltid att springa.
Jag tror inte det finns något värre, då simmar jag nog nästan hellre.
Na, tveksamt.
Men det gör ju gott för kroppen iaf.
Måste löpa oftare.
Inte bör, måste!
Det var kul att Michaela var där.
Det var kul att springa med pensionärerna.
Det var jobbigt att tänka.
Det är dumt att springa för då har man tid att tänka.
Spelar man fotboll har man inte tid att tänka på annat.
Fotboll är min tid att lugna ner mig,
som terapi.
Och vad gör jag?
Springer!
Jag blir mer aggressiv av springning.
Gaaah.
Mamma är bra.
Henne behöver jag alltid.
Hon får aldrig bli gammal.
Jag är glad att jag har en ung mamma.
Mammas väninnor är bra.
Dom är extramammor.
Martin är både bra och dålig ibland.
Mest bra. Nästan jämt.
Han kanske kan massera bort det onda sen..
Fast det onda sitter på insidan.
Martin får knåda hårt.
Jävla tårar till att inte kunna stanna där dom hör hemma.
Jobbigt jobbigt.
Snart blir det LCHF.
Ska bli otroligt roligt att prova!
Hoppas det fungerar.
ca 3.5 kg viktnedgång sedan 1/1..
Inte så bra som jag hoppats men iaf något.
Jag vill vara jag inifrån och ut.
Jag känner mig inte som jag på varken ut eller insidan nu.
Jag har ingen dröm.
Jo, jag har många drömmar.
Men de är kostsamma...
Vill ni höra?
Ja!
1. Eget konditori/café whatever..
2. Egen kontorsbod som Petra :)
3. Egen förskola med en hemlig twist.
4. Eget gym med även där en hemlig twist.
5. Egen gymnasium/internat, även detta hemligt!
Jag har ju massa idéer som jag inte vill dela med mig av för jag vill förverkliga dem.
När man är adlig, borde inte chansen vara stor att man får ärva massa pengar då eller?
Då blir dröm 5 tror jag det första som kommer att genomföras!
Nu ska jag äta makaroner med stekt köttfärs och sallad med god vitlök.
Sen ska jag krama Martin i 100 år!
Sen sover jag.
Imorgon sover Lili här.
Lång lista med tankar.
Så får det vara ibland.
Natt natt.
Jag uppskattar mina gamla trogna vänner.
Ni som jag kan bråka med och som kan bråka med mig tillbaka när jag behöver det.
I love

Kommentarer
Z skrev:

pussis :)

hang in there, det blir bättre!

Publicerades 2009-02-11 klockan 01:07:21
Marica Rödebäck ~~ skrev:

Tackar tackar =) www.rodeback.blogg.se

Publicerades 2009-02-11 klockan 12:33:48
URL: http://rodeback.blogg.se/
Kan Dee skrev:

Hej! Kika gärna in min konstnärblogg där jag bla postar mina teckningar! Säljer även mina egendesignade linnen/t-shirts! Kram :)

Publicerades 2009-02-11 klockan 15:15:06
URL: http://kandee.blogg.se/
susan & tyra skrev:

Hejhej!



Gillar du att läsa bloggar får du gärna följa våran blogg. Jag kan nästan garantera ett leende innan du lämnar bloggen (: men vem vet ? <3

Publicerades 2009-02-11 klockan 16:36:03
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0