3 år och 3 månader <3

2009-02-05 13:06:40 Livet
Idag har jag varit tillsammans med världens bästa Martin i 3 år och 3 månader.
Fast detta får knappt min dag att kännas bättre iaf...
Nej, vara sjuk suger.
Jag är sjuk jämt.
Ska gå till hälsokosten eller apoteket och köpa något som hjälper mig.
Stressen som jag får av skolan går inte att få bort.
Jag kan inte coola ner mig.
Inte för fem öre.
Jag levlade imorses.. So what?
Det var inte roligt heller.
Muskeln(?) som gör ont i knät gör knappt ont längre.
Vi springer på lördag mamma?
Jag börjar tycka om ekedalens blogg också.
Mannagrynsgröt till frukost, oh så gott.
Ändå är dagen kass!
Har jag mens om en vecka eller?
JA!
Kass.
Jag vill ha semester, i 80 år framåt, sen ska jag inte leva mer.
Eller jo, jag ska bli lite över 100.
Men bara lite.

Kommentarer
mamma skrev:

ja visst ska vi springa på lördag...det e nog bäst..

annars kommer jonas att jaga oss..hihi...



grattis till er båda..

kram mamma

Publicerades 2009-02-05 klockan 23:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0