190km/h

2009-02-19 15:44:43 Livet
Nu drar det igång, nu är mitt liv på full fart och lite till.
Skola, jobb, träning, och läxor.
Ja, tacka Gud för almenackan!
Hade klassen själv igår, det var hårt, de testade gränser och så.
Hade klassen nästan själv idag och de var helt underbara.
Vilket härligt gäng.
Jag är kry. Peppar peppar!
Ikväll blir det löp med laget. Gutt gutt.
Idag har jag inte speciellt ont i ryggen.
Men hälarna värker som bara den.
Funderar på om jag ska ta mig en sväng förbi doktorerna för hälarna är inte som de ska.
4kg viktnedgång, positivt! Mera mera!
Då kanske hälarna blir glada också?
Det hoppas vi på!
Jag är positiv, jag hoppas det fortsätter.
Benkestok

Kommentarer
maud skrev:

oj vad det går undan här då! kul att det är bra på praktiken ;) skönt med en positiv lene ;)kram!

Publicerades 2009-02-19 klockan 15:53:08
mamma skrev:

min positive engel....

Publicerades 2009-02-21 klockan 10:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0