Winter Wonderland

2009-12-19 19:49:20 Livet
Inte bara låten är perfekt, även det winter wonderland som vi nu lever i, i Sverige!
Jag mår så himla bra när det är vitt och kallt, ogillar självklart vinden för att kylan biter så i huden då, men när det är vindstilla går det inte att klaga.
Jag tror att jag har varit ute och gått minst en gång om dagen sedan snön kom, jag går typ aldrig annars.
Jag äääälskar snön!
Och gudars vad vackert det var när jag vaknade imorses.
Ca -18 ute, alldeles vinstilla, blå himmel och en vacker sol.
Berget/skogen var skitfint här från tredje våning i stormsvalan.

Jag är lycklig.
Nu ska jag spela lite skip-bo med Martin och sen ska vi till Weckmans.

Kommentarer
N I L M A skrev:

åh, den låten är så mysig!

Publicerades 2009-12-19 klockan 22:31:44
URL: http://nilma.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0