Gubben 2.0

2009-12-18 18:56:37 Livet
Nu har grannjävlen överträffat sig själv! Haha :D
Kan inte göra annat än att skratta samt vilja köra upp något i näsan.

Just nu känner jag smaken av aftershave...
Gubbjävel!



Såhär är det..
För några veckor sedan lackade jag ur men samlade mig och skrev en fin lapp till grannen som jag hängde på det gemensamma elementet, där hans stinkande handskar bodde.
Trappuppgången stank apa pga hans gamla handskar och då tyckte jag att han kunde lägga dem på elementet i sin lägenhet istället.


För några dagar sedan fick vi en lapp med ordningsregler från styrelsen.

Blir det bättre?

Nej, gubben har fortfarande dörrmatta och diverse försäljning, för tillfället "bara" gran.
Nu har han även utökat försäljningen från trappuppgången till trappuppgång+balkong.
1. du får inte ha massa grejer i trappuppgången då det är där vi kutar ut om det brinner.
2. du får inte ha massa bröte på balkongen, kommer inte ihåg riktigt vad det stod i ordingsreglerna..

Bra, duktig idiot...


Inte nog med det utan idag när vi skulle en sväng till stan, runt 14.30, så låg lappen på elementet igen, samma jävla lapp som jag lade dit för flera veckor sedan... Hmm. Han sparar ALLT!
Och när vi kom tillbaka vid 17.30 efter diverse påhitt så STINKER trappuppgången aftershave... Inte lite utan jäääävligt mycket. Så mycket att en astmatiker hade dött direkt!

Det är alltså så att han har vänt på lappen (han har t.o.m. sparat tejpen som jag satte upp den med) och skrivit "god jul alla glada" och sedan dränkt pappret i aftershave/parfym - whatever!

Hämnden är ljuv...
FÖRSLAG??



karma gubben, karma...

Kommentarer
Maud skrev:

hmmm..vilken granne är det...inte christinas pappa hoppas jag....kram

Publicerades 2009-12-18 klockan 19:16:05
Molly skrev:

Va?! Ser du inte hur han tror att han äger hela världen? Han skrattar som en hyena, Lene! Jag blir rädd.



Skön gubbe förresten...

Publicerades 2009-12-18 klockan 23:09:25
URL: http://wordpress.mollymums.com
mamma skrev:

ring riksbyggen!!

Publicerades 2009-12-19 klockan 08:41:44
therese skrev:

oj oj, låter som en energitjyv eller vad det kallas. akta dej lene så du inte får en stroke. han är nog inte frisk så det finns inget som biter på han.

Publicerades 2009-12-20 klockan 15:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0