Baresso-pucko!

2009-12-15 14:26:45 Jul 2009
Fan vilken lyckad människa.

Ringer en brud från Baresso och börjar fråga om en miniplattång,
jag fattar ingenting och förstår sedan att det är väl troligen Martins julklapp till mig.
Jag frågade om det var Martin som hade beställt och hon bara "ja??"
så då sa jag till henne att det var väl typ julklapp till mig
"aha oooj, a, det finns ingen svart går det bra med en vit?".
Hallå, det är ju fortfarande inte jag som har beställt!!!!!!!!!!

Exempel, om så ett jävligt puckat sådant!
Fader beställer en biege lösf***a på en vuxensida,
vuxensidan ringer, dottern ca 14 år svarar, vexensidan säger "lösf***an i biege är slut, går det bra med en blå?".

Gosh det är ju bara sååå dumt.

SKÄMS BARESSO, SKÄMS ERA JÄVLA JULHATARE!
Ni är dom där tomtarna som fastnar i skorstenen eller de som sedda av barnen.
Loosers!

Kommentarer
Maud skrev:

inte så intelligent gjort...martin får klaga!!!kram

Publicerades 2009-12-15 klockan 16:09:57
Ka skrev:

fin blogg :)

Publicerades 2009-12-15 klockan 16:35:54
URL: http://priiinah.blogg.se/
Ka skrev:

fin blogg :)

Publicerades 2009-12-15 klockan 16:38:53
URL: http://priiinah.blogg.se/
PÁSCAL UF. skrev:

Hej, vi är ett UF-företag från Linköping som tillverkar och säljer armband!

Nu har vi lagt upp en hel del nya armband på vår blogg så tveka inte på att kika gärna in hos oss! Psst.. alla armband kostar 60:- med inräknad frakt och emballage! Mvh Páscal UF.

Publicerades 2009-12-15 klockan 16:43:10
URL: http://pascaluf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0