Avresedagen!

2009-08-17 10:11:53 Grekland 09
Jihu!
Dagen som jag har räknat ned till typ hur länge som helst!

Det sedvanliga larmet (står på 06.18 ifall Martin försover sig som händer några gånger då och då [läs: 2 gånger förra veckan]) gick av. Jag vaknade och hade mot mina aningar sovit fruktansvärt gôtt. Nybäddad säng, skön temperatur och en mysig pojkvän var det som behövdes.

Hur som helst, jag somnade inte om som jag tänkte utan satt på toa ett bra tag istället - resfebern har börjat!
Kommer tillbaka till sängen, ashungrig, och väcker den söta pojkvännen. Ringer min underbara mamma och vill ha hennes bästaste pannkakor som hon bör ta patent på. Världens bästaste mamma säger "jaha, då är det bäst jag går ner nu då".

Vi kliver upp ur sängen, slänger på oss det muppigaste jag sett på länge och beger oss till mamma. Kommer dit, hjälper till med dukning, viker lite tvätt och blir överlycklig av att hitta lite av mina underkläder där (vart ju husvakt nyss så det blev lite kvar i tvätten) och sedan åt vi. SUPERGOTT!

Tack för frukosten mamma!


Är nu hemma, har städat lite och hoppas förgäves att all tvätt från igår ska torka - torktummeljäveln vart ju självklart trasig och det var en hel del handdukar och sådant som skulle torkas!!!! :@

Dags att kliva in i duschen, kramas lite och sedan se till så att allt är packat.

1300 blir det avfärd med pappa.

CYA <3



uppdt.
kan någon lägga en liten kommentar då och då om hur det går i våra bästa år eller????? SNÄLLA!

Kommentarer
maud skrev:

ha det sååå gött, njut och bara va! ja nu börjar det ju bli lite spännande och då åker du...;)kram

Publicerades 2009-08-17 klockan 11:42:56
URL: http://maudsanglar.blogg.se/
mamma skrev:

hej

hoppas ni får en trevlig resa.

älskar dig min lille dotta!

kram mamma

Publicerades 2009-08-17 klockan 14:59:38
Malin C skrev:

åh, tack så mycket :)

Publicerades 2009-08-18 klockan 19:45:14
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
Julia skrev:

Hej :) Du var med och tävlade i en av mina tävlingar där man kunde vinna en snygg klocka (http://juliaberg.blogg.se/2009/august/tavling-vinn-en-klocka.html), tyvärr vann du inte men jag undrar om du vill köpa en likadan för 200 kronor? :)

Publicerades 2009-08-19 klockan 14:32:31
URL: http://juliaberg.blogg.se/
lizish :D skrev:

jag är ledsen lene men ditt program blev nerlagt pga för lite tittare .. deras ända tittare åkte till grekland :D puss och kram

Publicerades 2009-08-21 klockan 15:59:58
Anna S skrev:

haha nu har jag uppdaterat bloggen :)



hoppas du får en superbra resa lene!

Publicerades 2009-08-21 klockan 19:57:55
URL: http://annas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0