Lilla stumpan?

2009-04-18 13:41:23 Livet

Finns det något äckligare än att bli kallad lilla stumpan?
Och Lene-Therese heter jag, inte Therese!
Jag blir smått galen och önskar att jag fick möta honom på fotbollsplanen en vacker dag.
Då vet jag en man som står med stora smärtor efteråt.
Ännu ett mejl har kommit.
Men det var ett bra mejl för nu åker han dit.
Jag hoppas på givande respons från mina lärare och upprättelse för mig själv.
Jag är även glad att jag blivit en så pass samlad person och att jag har lärt mig att behärska mig.
Hade det vart för ett par år sedan hade gubbstrutten lipat i ett av sina svetthörn i skolan.
MJÄLLBOLL!

För er som vill veta vad den psykiskt ostabila människan skriver så kan jag mejla ett dokument.

Jag vill ha respons och känna att jag har rätt och att han för allt i världen inte bör komma ut i arbetslivet för att jobba med ungdomar vars problem är till stor del vårt ansvar.

Kul för honom att stå arbetslös i dagens samhälle sen. En som du bör inte ens ha rätt till socialbidrag utan bör sitta inspärrad någonstans där du inte kan förstöra för dagens ungdomar. Funderat på ett yrke som typ algätare?

Hur som helst, idag är jag inte arg.
Idag har jag köpt fisk, juice och banan.
Då är livet bara bra.
Inte ens rökgubben här under är irriterande idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0