Scrapbooking

2008-09-24 10:15:52
Nu ska mamma få visa sina sköna kreationer på mammakoch.blogg.se, ska bli otroligt kul att se hur det blir! Eftersom hon inte kan sluta med korten och div. kreationer vid sitt fullproppade skrivbord (som skulle behövt innehålla fler lådor och sådant) så ska det bli kul att få följa hennes utveckling. Bröllopskortet till Jari och Carina var ju storslaget!

Om 30 minuter går bussen till Skövde, ska då möta upp mamma och ta en tur i butikerna innan bilen går vidare ut till kss. Jag vill verkligen att hon ska vara megakompetent och bara kunna allt och säga att detta är inga problem. Ge mig ett mirakelpiller eller något. Make my day! Jag kommer bli världens lyckligast om den närmaste tiden efter hud bara går vägen. Jag vill ha en vit näsa! Jag är inte Rudolf, inte alkolist, inte 14 år - ingenting!

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0