Mina fräknar!!!!

2008-09-29 07:29:37
Min lycka är huuuur stor som helst nu, jag kan börja se mina fräknar. Om det beror på krämen eller något annat spelar ingen roll men efter 3 dagars behandling så är nu mitt näsben nästan helt vitt, med fräknar! Jag är så glad. Är säkert iaf 5 år sen jag kunde se mina fräknar sist. Livet är ju bara hur bra som helst! Idag är även nästippen rätt ok, bara näsvingarna som lyser.. Just nu känns det nästan ok att ha finnar ;D haha. Ta bort det röda bara, till att börja med liksom. Jag älskar min hudläkare mer än alla andra just nu! Ja, jag lovar!

Ska nu iväg till Kungsbro på min första praktikdag, ska bli otroligt kul det med tror jag. Spännande att få vara med och lära ut. Ska träffa Lina om inte alltför länge så ska ta och packa väskan klart och slänga på mig skorna och dra iväg till Kungsbro. Känner att det är dags att åka på shoppingtur i Skövde eller något nu för jag behöver ett par varmare skor som inte är mina blåvita moonboots. hehe.

Käääääääääääääärlek / Lene-Therese

Kommentarer
Jenny skrev:

Vad bra att de börjar bli bra nu!

Har du kollat min tankeblogg?

jennyfredrik.blogg.se

Publicerades 2008-09-29 klockan 11:26:46
l skrev:

Vilken kräm?? :):)

Svar: Essex kräm med svavel. :)
Lene-Therese Simonsen

Publicerades 2012-11-18 klockan 16:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0