God natt

2008-09-28 21:34:45
Mammas blogg börjar bli jätterolig nu :) Har ju lagt upp en massa bilder på sina sköna kreationer. <3

Har precis ätit kvällsmat med min prins. Haft en redig mysdag idag. Nu ska jag springa tillbaka till honom i soffan. Se ännu ett avsnitt av Smallville. Sen är det dags för sängen. Ska ju upp tidigt imorn och kolla in hur det är att vara lågstadielärare. Ska få vara med en av världens bästa lärare också - Barbro. Ska bli riktigt kul och intressant att se hur hon lär ut och få prova på själv. Får ju även första dagen vara med Lina då hennes handledare inte kommer att vara i skolan under morgondagen. Skönt att praktiken är i stan också så man slipper åka ut till Ekedalen. *phu*

Me love mr wake

Kommentarer
Mamma skrev:

Lycka till i morgon. Blir nog en kul och spännande dag gumman.

Tack igen för att du fixade blogg till mig.

Nu e jag biten av bloggdjävulen....blir nog sittande här ;)

Sov sött och hälsa min favoritsvärson (jaha..jag har bara en..hihi..)

Publicerades 2008-09-28 klockan 21:39:52
URL: http://mammakoch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0