God morgon, torsdag

2008-09-25 06:47:22
Torsdag, det är en dag jag inte tycker om speciellt mycket. Den är till överflöd och för inte alltför ofta med sig något gott.

Ligger här ensam i sängen och vill att min älskling ska komma tillbaka hit och lägga sig. Bättre sen när jag också får jobba och slipper ligga här ensam och sakna honom. Så jävla tråkigt att ligga ensam i en säng helt enkelt, kallt också för den delen. Han är ju varm som ett element. Och fin.

Hur som helst vart det inte för många mardrömmar inatt, det har det vart typ alla andra nätter i veckan. Inatt var det att jag skulle komma för sent till skolan. En skola där man började typ 8.20 så det var gymnasiet jag var tillbaka i tror jag.

Idag ska det pluggar, göras lekar mest. Sen förbereda diverse seminarier och allt vad skolan har att erbjuda. Skall även se på våra bästa år 9.50 och 12.50 då jag var på KSS igår och inte hann se programmet som gick 12.50. Sedan en kort sväng in och se om avsnitt 5 (tror det var 5 jag var på) av top model finns tillgängligt.

Mitt hår är även idag toppen av mina blonda duschgrejor och mitt sunsilk repair... Underbart!
Martin, jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0