Ett givande besök?

2008-09-24 15:43:57
Frågan är om besöket var givande eller ej? Jo kanske.

Får ju hur som helst prova ännu en kräm. Skriver senare vad den heter då jag inte kommer ihåg det nu. Och en schampoo.. För att? Jo, jag har tydligen en enligt henne "fantastiskt känslig hy", rosasea, acne och mjällsvamp? Yess! Toppen.. Trodde inte man kunde hitta fler fel på mig men ack så fel jag hade. Många synliga blodkärl över näsan etc. Gick hem med ett recept på 2 saker, en remiss till ögon, en broschyr om rosasea och en ny tid till hud. Detta kommer att bli en kostsam men nödvändig procedur som förhoppningsvis skall hjälpa!

Så vad gör jag? Jo, jag gör havregrynsgröt (minus salt), väntar tills den blivit rumstempererad, lägger som en mask över området vid näsan, tar bort efter en stund och kletar sedan på svavel(?)krämen jag fått. Svensk medicin liger tydligen lite efter hennes kunskaper också så hon höll på att gå i taket när hon såg hur mycket jag behövde de produkter hon kände till som är tillåtna i andra länder. Ska försöka få reda på vad det var och försöka få tag i det. Allt går om man bara vill. Om jag så ska köpa en flygbiljett!

Hur som helst, tack för en mysig tripp mamma.

Kommentarer
Anonym skrev:

ja koka på du med din gröt...det kommer att löna sig i längden..det är jag överbevisat om. hon var duktig den läkaren...

jag tycker redan att resultatet börjar synas..

älskar dig gumman!

kram mamma

Publicerades 2008-09-28 klockan 22:26:54
URL: http://mammakoch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0