En vit jul

2008-09-30 21:42:01
En underbar, vit, riktig jävla JUL! Äntligen. Tack underbara fröken Wallin som kunde ge mig så bra svar. Sista tillfället hon kan hitta är den 18 dec enligt hennes preliminära papper. Åker förhoppningsvis uppåt den dagen men det är lugnt för tåget går inte förrän 18.20 tror jag det var. Jag längtar såååååå! Nu innan skall det planeras ordentligt och min lycka kommer nog inte kunna ta slut liksom! Som mamma säger - snö, fjäll, hav och bestefar <3

Ska sätta mig och kolla igenom lite julpyssel. Förbereda mig inför morgondagen. Boka tågbiljetter för mig och min prins. Sen krypa ner i Martins armar och sussa sött.


SÅ JÄVLA MYCKET KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0