Aldrig mera natt

2008-09-21 13:17:53
Aldrig mer att jag jobbar natt, gamlingar är så mycket otäckare i mörkret!
"gå in dit och dit och dit och kolla så dom lever"
Jagskaaldrigbliundersköterskaiallafall!

Nu sitter jag här med en dunderhuvudvärk.. vill bara att min älskling ska komma hem från matchen och ge mig mat. Orkar inte dra mig ut ur sängen för att fixa det själv. Känns bara jävligt tråkigt. Fick ju iaf frukost på sängen imorses <3

Ska nog ta tag i detta lilla bloggandet för det är lite gött att skriva av sig.

Grattis Giff!!!

Kommentarer
Josefine skrev:

sv. Kul att du gillar dom :) Jag skickar över posten nu så du kan beställa om du vill, fraktkostnad är endast 10 kr. Köper du två par bjuder jag på frakten :)

Publicerades 2008-09-21 klockan 14:31:24
URL: http://finidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0