Weekly

2008-10-26 22:01:03
Namn: Lene-Therese
Jobbar med (eller pluggar): Läser till lärare för tidiga åldrar på Högkolan i Skövde.
Drömyrke: Polis, tror jag. Har så mycket jag vill bli.

Drömresmål: Hurtigruta.
Gör på fritiden: Pluggar, äter, duschar, spelar fotboll, umgås och sover.
Intressen: Fotboll.

Goda egenskaper: Snäll, busig och omtänksam.
Dåliga egenskaper: Skoltrött och odiciplinerad.
Tillbakadragen eller framåt i nya sällskap? Framåt om jag tycker att det är ett trevligt sällskap.

När det gäller kläder, kvalitet eller kvantitet? Det ska vara skönt, OK?
Vilken skönhetsprodukt kan du inte leva utan? Min kräm som gör under för min näsa. Den måste räknas.
Hur många riktigt nära vänner har du? Håller alla mina vänner lika nära. Tror jag.

Vem hade du helst tagit med till en öde ö? (Bara en person) Martin, för då hade vi kunnat göra fler människor :P
Dina tre favoritbloggar: Blondinbella, Marica Rödebäck och Alexandra är mina tre favoriter för tillfället.
Vad gör du helst en lördagkväll? Just nu, pluggar!!! :( Finns inga alternativ för mig just nu. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0